תואר שני בטיפול באומנות. ריפוי גוף נפש בעבודה עם תת המודע בריקול הילינג, קלפי טארוט, פירוש חלומות, תקשור, eft.
את דרכי המקצועית התחלתי כמורה לחינוך מיוחד עם מתבגרים ובני נוער בתיכון.
עם השנים הרגשתי שאני לא ביעודי ולמדתי טיפול באומנות במכללת בית -ברל. את התואר השני השלמתי באוניברסיטת חיפה .
כשאבי הלך לעולמו וחוויתי אובדן התחלתי לשאול שאלות על החיים כאן ועל אלה שמעבר, מה התפקיד והיעוד שלי בחיים ומה המשמעות שלי בחיים האלה?
יצאתי למסע ארוך ורב שנים של חקירה ובדיקה העולם המיסטי והרוחני. עשיתי קורסים בתיקשור, שפתחו בפניי תודעה וסקרנות לעולמות עליונים. . התקשורים שידרגו את הטיפול שלי, הרחיבו לי את התודעה וההבנה, אך חיפשתי דרך לשלב את מיומנות הטיפול שלי עם הידע שנפתח בפניי, כי לא הייתי מוכנה לעשות תקשורים סתמיים בשאלות עתיד.
למדתי קלפי טארוט, עסקתי בנומרולוגיה, פרשנות חלומות וביוארגונומי, אבל עדיין לא מצאתי נוסחא שתייחד את הטיפול שלי ותשלב את המיסטיקה עם עולם הטיפול הנפשי.
ואז נחשפתי לזילברט רנו, שמגיע פעמיים בשנה ומלמד טיפול בריקול הילינג.
בריקול הילינג חוקרים את הקשר בין המחלה הפיזית או הרגשית למה שהתרחש בהיריון ובשנת החיים הראשונה.
שיטה שעושה חיבור בין החוויות שנרשמו בתת המודע בעברו של האדם לבין ביטוי המחלה בהווה. המוח משחזר בשעת משבר וטראומה את הדפוס ההתנהגותי של ההורים, שנטמע בו בתקופת ההיריון ושנת החיים הראשונה.
החיבור וההבנה של הקשר בין המחלה לגורם הרגשי נפשי שלה משחרר את תת המודע מהאחריות שלקח על עצמנו לקונפליקטים של הוריו.
כך הצלחתי לשלב בטיפול את הניסיון הקליני שלי יחד עם טיפול בתת המודע תוך התייחסות לסיפור חייו של המטופל.
אבל הקפיצה הגדולה וההתפתחות האמתית שלי כמטפלת הייתה עם כשלמדתי את תורת הנסתר ותודעה יהודית אצל אואזיס צולר.
הלמידה והגילוי של עולם התודעה חיבר את כל הידע והכלים שרכשתי עם השנים. סגרתי מעגל כשקיבלתי תשובות על שאלות ששאלתי עשור קודם.
על מהות החיים, על היעוד שלנו ועל מסע הנשמה שלנו בחיים האלה ובחיים אחרים.
הסכמתי לשחרר ולוותר על שיטות וכלים שכבר לא היו נחוצים יותר והתחברתי למהות הפנימית, מנסה להגיע לאמת ולהבין את סודות הקיום והיקום .
כל הלמידה הזאת תורגמה אצלי לכלים טיפוליים והבנתי שהתפקיד שלי בטיפול הוא לכוון ולחבר את מי שמגיע אליי ליעוד שלו, לכוחות והכישורים הייחודיים לו ולמימוש הפוטנציאל שקים בו.
בטיפול אנחנו נכנסים למסע של גילוי ושאילת שאלות.
מגלים את הייחוד , הכישורים והתכונות שקיבלנו כדי להגשים את היעוד ולמלא את שליחותינו בעולם הזה.
ההורים מקבלים כלים תודעתיים שמסייעים להם להבין את תפקידם שלהם מול הילדים ומה תפקיד הילדים במערך המשפחתי.
ההורים מקבלים כלים איך לאפשר לילדים להתפתח ולהגשים עצמם ולא להפוך לדמויות מרצות שהולכות בדרך שהוריהם סללו עבורם.